Careteam Fotokurser

Mit navn er Mogens Christensen.
I perioden 1978-1980 var jeg så heldig at komme i lære hos Dam Foto i Thisted.

Hos Dam foto havde jeg en førstemand Christian Heegaard, som var helt perfekt til mig. Jeg blev udfordret fra den første dag, og jeg fik flere gange dagligt små spørgsmål om relevante fotorelaterede ting, og det gjorde at jeg mange aftener sad hjemme og læste og prøvede de nye kameraer, objektiver, blitz, filmtyper, smalfilmsapparater, fremkaldeanlæg, kemikalier og hvad man nu arbejde med dengang først i 80érne.

Jeg elsker at afprøve nyt ting:
Det gjorde, at jeg i min læretid fik opbygget en enorm viden om de produkter der dengang blev brugt i fotobranchen, og det med at forholde sig til, læse om og afprøve nye ting, er hængt ved gennem årene.

Stor erfaring:
Siden 2004 har jeg arrangeret et utal af fotokurser, for kursister på aftenskoler, i virksomheder, for fotoklubber, ejendomsmæglere, private m.v, både på dansk og engelsk, over hele Danmark. I 2015 har jeg afsluttet den meget roste KPP Photography uddannelse som fotograf, https://fotografuddannelse.nu/

Kursus indhold:
Indholdet på et kursus sammensættes i forhold til kundens behov, men er som oftest et mix. af forståelsen af hvordan lukketid, blænde og ISO hænger sammen, og det at komponere sine billeder med omtanke.

Enkeltpersoner eller holdundervisning:
Jeg kan undervise enkeltpersoner eller hold op til 16 personer, og foredragsagtige indlæg kan arrangeres med flere deltagere.

Undervisningsform:
Jeg sætter en ære i at gøre teknikken forståelig overfor den enkelte kursist, kort sagt at gøre det der sker i kameraet, blitzen eller objektivet forståeligt for alle, uanset hvilket niveau man er på. Det har jeg fået et utal positive af tilbagemeldinger på fra kursister, virksomheder m.w. (læs enkelte her til højre)

Priser:
Et dagskursus er dyrere end et kursus på to timer. Har jeg færdigt materiale liggende eller skal jeg lave helt nyt er det også forskellig pris.
Jeg giver altid et tilbud, så giv mig et kald på 6167 2887, og lad os snakke om dit behov, og lad os se om ikke vi kan finde ud af noget sammen, det plejer at lykkes.

Kontakt mig

14 + 8 =

  • Trustpilot score – www.trustpilot 91%
Scan koden med din mobil

Før jeg deltager i kursus her i Nuuk (april 2013) , jeg tænke på at måske jeg vil ha’ det lidt svær til at forstår ( især jeg haft ingen formel dansk undervisning) men i det to-dages kursus, jeg lært mig som jeg ikke forventer.
Kort sagt, enkelt og precist.
Tusind tak, Mogens!

Dani Henriksen

Nuuk