På dette kursus går vi skridtet videre end på et begynderkursus.

Fotokursus_11Hvis du vil være en bedre fotograf, er det vigtigt at du flytter dig rent fotografisk, og det gør du kun ved at bruge dit kamera.
På dette kursus går vi i dybden med kamerateknikker og fotografiske begreber, såsom komposition og perspektiv. Du lærer at “se lyset” sådan at du meget hurtigere får et veleksponeret foto i kassen.

Du bliver udfordret med småopgaver der skal løses, og der lægges vægt på gennemgang af kursisternes billeder med positiv vurdering med forslag til forbedringer.
Gennem hele kurset øser kursuslederen, ud af sin mangeårige fotografiske viden og erfaring, og der er masser af tid til at du får besvaret dine spørgsmål.

Fottokursus_10Forudsætninger:
Du er ikke ny indenfor fotografering, og du ønsker at gå et skridt videre med din fotografering, og du har kendskab til hvordan, lukketid, blænde og ISO fungerer, eller du har tidligere gennemgået mit kursus ”Væk fra AUTO”.
Du er også indstillet på at du får hjemmeopgaver for der skal afleveres/indsendes inden næste kursusdag.

Kursusdatoer:
Lørdag den 08. oktober 2016, kl. 09.30-15.00
Lørdag den 29. oktober 2016, kl. 09.30-15.00
Lørdag den 12. november 2016, kl. 09.30-15.00

Pris: Kr. 2.295,- pr. peson
Læs mere og tilmeld dig: http://fotokurser.careteam.dk/produkt/fotokursus-videregaaende/